پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (۴c)

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (۴c)

دانلود پرسشنامه استاندارد آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان (۴c)

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه آمیخته بازاریابی از دیدگاه مشتریان توسط ایزدیار در سال ۱۳۹۰ برای اولین بار مورد استفاده واقع شده که دارای (۴C) دیدگاه مشتریان ۴ مولفه و ۲۱ گویه بوده و هدف اصلی آن سنجش آمیخته بازاریابی از نظر افراد است.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش ایزدیار(۱۳۹۰) جهت تعیین روایی ظاهری و محتوی پرسشنامه، نخست به تایید اساتید  رسید، سپس برای بدست آوردن پایایی آن، از آلفای کرونباخ استفاده گردید که پایایی ابعاد ۴ گانه پرسشنامه مطلوب بدست آمد که بیانگر پایایی خوب این پرسشنامه است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD