پرسشنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی

پرسشنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی

ارتباطات یکپارچه بازاریابی

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه توسط لی و پارک در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است که از ۱۸ گویه و ۴ خرده مقیاس ارتباطات واحد برای پیام و تصویر ثابت (۵ سوال)، ارتباطات متفاوت با گروه های مختلف مشتریان (۵ سوال)، ارتباطات مبتنی بر پایگاه داده برای حاصل شدن نتیجه های مناسب (۴ سوال) و تقویت ارتباطات با مشتریان فعلی (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی ارتباطات بازاریابی یکپارچه بکار می رود.

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه  ذکر شده است.

هدف: بررسی ارتباطات بازاریابی یکپارچه از ابعاد مختلف (ارتباطات واحد برای پیام و تصویر ثابت، ارتباطات متفاوت با گروه های مختلف مشتریان، ارتباطات مبتنی بر پایگاه داده برای حاصل شدن نتیجه های مناسب، تقویت ارتباطات با مشتریان فعلی)
تعداد سوال: ۱۸
تعداد بعد: ۴
روایی و پایایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی)
مولفه : دارد (سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD