پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱

پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱

دانلود پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی ۱۳۹۱

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم‌نیا و فاطمی ۱۳۹۱ دارای ۲۱ گویه می‌باشد.
موضوع ارزش برند،‌به عنوان یکی از موضوعات مهم برای مدیران بازاریابی در دهه ۱۹۹۰ بوده است. اندازه گیری و مدیریت ارزش برند نیز موضوعی است که به طور مداوم در ادبیات بازاریابی مطرح شده است(منبع داخل فایل). همچون دیگر دارایی‌های غیرملموس، ارزش ویژه برند نیز می‌تواند به ابزاری قدرتمند در بازار رقابتی تبدیل گردد.

روایی و پایایی پرسشنامه

… همچنین به منظور سنجش پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. این کمیت بین صفر و یک تغییر می کند، ضریب پایایی صفر، معرف عدم پایایی و ضریب پایایی یک، معرف پایایی کامل است. مقادیر بالای ۷/۰ برای آلفای کرونباخ مطلوب است (سکاران، ۱۳۸۸). در تحقیق حاضر ضریب آلفای کرونباخ کل پرسشنامه برابر ۸۷۲/۰ بوده، که حاکی از پایایی خوب ابزار اندازه گیری است.

پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD