طرح درس ارزش پول ریاضی سوم دبستان

طرح درس ارزش پول ریاضی سوم دبستان

طرح درس ارزش پول عنوان فصل ۲ کتاب ریاضی سوم دبستان ، عددهای چهار رقمی می باشد . در این فصل دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله عدد هزار ، ارزش مکانی ، ارزش پول  و عددهای تقریبی آشنا می شوند.

بهتر است جهت تدریس هر یک از این موضوعات ، از یک طرح درس مستقل استفاده شود . برای نمونه در این قسمت دو طرح درس روزانه برای تدریس مبحث ارزش پول آورده ایم.

این طرح درسها جمعا دارای ۷ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۳ صفحه بوده و برای آن سه مرحله مقدماتی ، مرحله تدریس و مرحله پایانی در نظر گرفته شده است . توضیحات لازم برای هر مرحله در طرح درس ذکر شده است.

طرح درس دوم شامل ۴ صفحه بوده و در آن فعالیت های که معلم یا دانش آموز در حین اجرا باید انجام دهند به دقت بیان شده است . همچنین  زمان مورد نیاز برای انجام هر قسمت ( ارزشیابی ، ایجاد انگیزه ، تدریس ، تعیین تکلیف و … ) در آن وجود دارد.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، جدول حدود انتظارات آموزشی جهت ارزشیابی موضوعات این فصل کتاب نیز آورده شده است.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD