پرسشنامه ارزیابی وضعیت سازمان یادگیرنده

پرسشنامه ارزیابی وضعیت سازمان یادگیرنده

دانلود پرسشنامه استاندارد ارزیابی وضعیت سازمان یادگیرنده

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ارزیابی وضعیت سازمان یادگیرنده از ۵۵ گویه و ۳ خرده مقیاس محیط یادگیری (۱۸ سوال)، فرآیند یادگیری (۲۹ سوال) و تقویت یادگیری از سوی رهبری سازمان (۸ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی وضعیت سازمان یادگیرنده بکار می رود.
سازمان یادگیرنده گروهی است، که در آن یادگیری، نیاز همیشگی کلیه کارکنان تلقی می‌شود و در آن، ضمن تاکید بر آموختن، چگونه آموختن، جذب و توزیع دانش نو، به خلق، تولید اطلاعات و دانش جدید و مورد نیاز پرداخته می‌شود و تمامی این دانش‌ها در رفتار و عملکرد کارکنان آن سازمان، متجلی می‌گردند. نظریه پرداز اصلی سازمان یادگیرنده، پیتر سنگه می‌باشد. سازمان یادگیرنده از نظر پیتر سنگه، سازمانی است، که با استفاده از افراد، ارزش‌ ها و سایر خرده ‌سیستم‌ ها، با تکیه بر درس ‌ها و تجربه‌ هایی که به دست می ‌آورد، به ‌طور پیوسته، عملکرد خود را تغییر می‌ دهد و آن را بهبود می ‌بخشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه  ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۱۱
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 11

فرمت فایل: WORD