پرسشنامه ارزشیابی کارآموزی مدیریت پرستاری

پرسشنامه ارزشیابی کارآموزی مدیریت پرستاری

پرسشنامه ارزشیابی کارآموزی مدیریت پرستاری این پرسشنامه دارای ۲۷ سوال بوده و هدف آن ارزشیابی کارآموزی مدیریت پرستاری سرپرستاران از ابعاد مختلف (اختصاصی، عمومی، وقت شناسی) است .

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه
مدیریت و رهبری در سیستم بهداشتی امروزه کاربردهای عملی فراوانی دارد و هر دانش آموخته پرستاری در هر بخش یا بیمارستانی که بخواهد در آینده کار کند ،لازم است که با مهارت های مدیریتی آشنا و اصول آن را دانسته و بتواند به کار گیرد،بهبود کیفیت عملکرد بالینی دانشجویان در حیطه مدیریت از جمله مواردی است که لازم است مسئولین آموزشی به آن توجه و برای بهبود آن اقدام نمایند(منبع داخل فایل)

تعریف عملیاتی متغییر پرسشنامه
در این پژوهش منظور از  کارآموزی مدیریت پرستاری نمره­ای است که کارکنان به سوالات۲۷گویه ای   پرسشنامه کارآموزی مدیریت پرستاری می­دهند .

مقیاس  پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (ضعیف  ،۱؛ متوسط،۲؛ خوب؛عالی ،۴؛ ؛) می­باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی صوری و محتوای ابزار از طریق تأیید گروه متخصصین کسب گردید. پایایی ابزار طراحی شده از روش های پایایی درونی و پایایی ارزیابی کنندگان با ۸۰ ≤r  تایید گردید.
توضیحات کامل با تفسیر در داخل فایل

مشخصات پرسشنامه
پایایی و روایی : دارد (با منبع معتبر)
ابعاد (مولفه) : دارد
مدل پرسشنامه : دارد
تفسیر و توضیحات : دارد (به صورت کامل و به دو طریق تحلیل شرح داده شده است)
نوع فایل : ورد آفیس word
منبغ : دارد (منبع پرسشنامه + منبع پایایی)
تعاریف مفهومی و عملیاتی : دارد (با منبع)
امتیازبندی پرسشنامه : دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD