پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)

پرسشنامه ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)

دریافت پرسشنامه استاندارد ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)

معرفی پرسشنامه

این پرسشنامه دارای ۲۸ سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان کیفیت خدمات بانکی از جهات مختلف است..

هدف پرسشنامه

ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (ابعاد فیزیکی یا ظواهر، قابلیت اطمینان، پاسخگو بودن، ضمانت و تضمین، برخورد مناسب با فرد یا همدلی، راحتی (کیفیت خدمات درک شده)، رضایت مشتریان)

نوع فایل: ورد آفیس word
مولفه: دارد
تعداد سوال: ۲۸
تعداد بعد: ۷
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
گارانتی: دارد

نکته: این پرسشنامه قابل استفاده در سایر سازمان های دولتی یا غیر دولتی می باشد.

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD