دریافت پرسشنامه استاندارد ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (مقیاس سرکوال)
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۸ سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان کیفیت خدمات بانکی از جهات مختلف است..
هدف پرسشنامه
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی (ابعاد فیزیکی یا ظواهر، قابلیت اطمینان، پاسخگو بودن، ضمانت و تضمین، برخورد مناسب با فرد یا همدلی، راحتی (کیفیت خدمات درک شده)، رضایت مشتریان)
نوع فایل: ورد آفیس word
مولفه: دارد
تعداد سوال: ۲۸
تعداد بعد: ۷
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
گارانتی: دارد
نکته: این پرسشنامه قابل استفاده در سایر سازمان های دولتی یا غیر دولتی می باشد.
پرسشنامه کاملا استاندارد است