پرسشنامه تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر استراتژی‌ های بازاریابی

پرسشنامه تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر استراتژی‌ های بازاریابی

تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر استراتژی‌ های بازاریابی

هدف پرسشنامه: بررسی تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر اجرای استراتژی‌ های بازاریابی
نحوه تکمیل: پس از مطالعه هر جمله، میزان موافقت خود را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.

تعداد سوالات: ۲۴
نوع فایل : ورد آفیس Word
منبع : دارد

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 2

فرمت فایل: WORD