پرسشنامه اشتیاق به خرید محصول کاپفرر و لورنت

پرسشنامه اشتیاق به خرید محصول کاپفرر و لورنت

پرسشنامه استاندارد اشتیاق به خرید محصول کاپفرر و لورنت

پرسشنامه اشتیاق به محصول توسط لورنت Laurent و کاپفرر Kapferer در سال 1985 ساخته شده است که از 16 گویه و 5 خرده مقیاس خطر- اهمیت درک شده (۳ سوال)، احتمال اشتباه در خرید (۴ سوال)، ارزش نمادین (۳ سوال)، ارزش لذت بخش بودن (۳ سوال) و علاقه (۳ سوال) می باشد که بمنظور ارزیابی اشتیاق به خرید محصول یا برند بکار می رود.

کاپفرر و لارنت (۱۹۸۵)، علاقه مندی به محصول را تحت عنوان علاقه مندی شخصی به محصول، میزان اهمیتی که فرد برای محصول قائل می شود و یا معنای شخصی آن برای فرد تعریف می کنند

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش چوبتراش  ذکر شده است.

روایی و پایایی : دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مقاله بیس : دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD