پرسشنامه استاندارد پرسشنامه اصالت برند کادیرو
پرسشنامه اصالت برند سازمانی توسط Kadirov در سال 2010 ساخته شده است. که از 14 گویه و 7 خرده مقیاس واقعی – ساختگی (۲ سوال)، عملکرد افراطی (۲ سوال)، تجاری بودن (۲ سوال)،. منحصر به فرد بودن (۲ سوال)، تاریخچه غنی (۲ سوال)، اجتماع (۲ سوال) و توانمندسازی (۲ سوال) تشکیل شده است. که به منظور سنجش میزان اصیل و ریشه دار بودن برند بکار می رود. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد. که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم». به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.
روایی و پایایی پرسشنامه
کادیرو روایی پرسشنامه را از طریق روایی سازه تایید کرده است. همچنین پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ بالای ۸۶% ذکر شده است.
روایی و پایایی : دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 6
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است