پرسشنامه اصالت برند کادیرو

پرسشنامه اصالت برند کادیرو

پرسشنامه استاندارد پرسشنامه اصالت برند کادیرو

پرسشنامه اصالت برند سازمانی توسط Kadirov در سال 2010 ساخته شده است. که از 14 گویه و 7 خرده مقیاس واقعی – ساختگی (۲ سوال)، عملکرد افراطی (۲ سوال)، تجاری بودن (۲ سوال)،. منحصر به فرد بودن (۲ سوال)، تاریخچه غنی (۲ سوال)، اجتماع (۲ سوال) و توانمندسازی (۲ سوال) تشکیل شده است. که به منظور سنجش میزان اصیل و ریشه دار بودن برند بکار می رود. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد. که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم». به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

کادیرو روایی پرسشنامه را از طریق روایی سازه تایید کرده است. همچنین پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ بالای ۸۶% ذکر شده است.

روایی و پایایی : دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 6
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD