پاورپوینت مشتری مداری ۵۸ اسلاید

پاورپوینت مشتری مداری ۵۸ اسلاید

مشتری مداری

بخشی از فایل پاورپوینت
مفهوم مشتری مداری
مهاتما گاندی می گوید:
مشتری مهمترین بازدید کننده در محدوده کار ماست.
او به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم.
او مزاحم کار ما نیست، او هدف کار ماست.
او یک بیگانه در کار نیست، او بخشی از آن است.
ما با انجام کار برای او، لطفی در حق او نمی کنیم، اوست که با فراهم کردن این فرصت به ما لطف می کند.

پرمودباترا نیز می گوید:
مشتری مزاحمت نیست، او نان و کره ماست. او پول حقوق و منفعت ما را می پردازد.
مشتری تنها غازی است که هر روز تخم طلا می گذارد و برای همیشه.
پس به او توجه کنید و ناز او را هم بخرید.
بهترین خدمات ممکن را بکارید و محصول طلایی برداشت کنید، همراه با منفعت فراوان.

مشتری کیست؟

مشتری کسی است که :
از ما چیزی می خرد
ما به او چیزی می فروشیم
به ما مراجعه می کند
برای او کاری انجام می دهیم
اگر نباشد ما شغلی نداریم
اگر نباشد ما کاری نداریم

مشتری:
در ژاپن خداست.
در انگلستان پادشاه است.
در آمریکا سلطان است.
در هند رئیس است.
در ایران ارباب رجوع است.

چراهای مشتری مداری

بازگشت سرمایه در سازمان های مشتری مدار ۱۷ درصد و در سازمان های معمولی ۱۱ درصد است.
سود فروش در سازمان های مشتری مدار ۲/۹ درصد و در سازمان های معمولی ۵ درصد است.
رشد سهم بازار در سازمان های متشری مدار ۶ درصد و در سازمان های معمولی ۲ درصد است.
کاهش هزینه ها در سازمان های مشتری مدار ۱۰ الی ۱۵ درصد و در سازمان های معمولی ۲ الی ۳ درصد است.
رشد قیمت سهام در سازمان های مشتری مدار ۹/۱۶ درصد و در سازمان های معمولی ۹/۱۰ درصد است.

  1. در محیط کسب و کاری که پیوسته پیچیده و رقابتی تر می شود، کسب رضایت مشتری (ارباب رجوع) تبدیل به هدف اصلی سازمانها شده است.
  2. رضایت مشتری (ارباب رجوع) نتیجه ای فراتر از یک تاثیر مثبت بر روی عملکرد سازمان دارد، این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند، بلکه عامل اصلی در ارزش آفرینی، ارزش افزایی و سودآوری نیز برای سازمان تلقی می شود.
  3. حفظ مشتریان (ارباب رجوع) در بلند مدت، نسبت به جلب مستمر مشتریان جدید، برای جایگزینی مشتریانی که با شرکت و یا سازمان قطع رابطه کرده است، سودمند است.

اصول طلایی مشتری مداری

بخشی از فهرست مطالب
مفهوم مشتری مداری
چراهای مشتری مداری؟
چرا همیشه حق با مشتری است؟
(The customer is allways right)
هنر مشتری مداری چیست؟
چرا مشتریان شاکی با ارزش ترین مشتریان هستند؟
رویکردهای نوین روابط عمومی (PR)
شایستگی های مدیران روابط عمومی
تکنیکهای نوین تبلیغات
تاکتیک های نوین تبلیغات
تاکتیک Win – Win در تبلیغات
اصول دهگانه مشتری مداری
اصول طلایی مشتری مداری
انواع مشتریان: مشتریان چند گونه هستند؟
هنر مشتری مداری
و…..

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 58

فرمت فایل: پاورپوینت