پرسشنامه اعتماد به برند

پرسشنامه اعتماد به برند

دانلود پرسشنامه استاندارد اعتماد به برند بالستر (BTS)

معرفی پرسشنامه

مقیاس اعتماد به برند (BTS) توسط Ballester  در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است که از ۸ گویه و ۲ خرده مقیاس قابلیت اعتماد به برند (۴ سوال) و قصد برند (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی اعتماد به برند به کار می رود.
اعتماد به برند عبارت است از درجه توانایی و ظرفیت برند در برآوردن وعده ها و قول های داده شده. مشتریان مایل به درک هویت برندهایی هستند که توانایی بیشتری در برآوردن وعده ها و ایجاد اطمینان در آن ها دارند. اعتماد به برند از دیدگاه مشتری متغیری روان شناختی است که به نسبت دادن مجموعه ای از مفروضات یا گمان ها در رابطه با ستایش پذیری، کمال و کرامت به برند از جانب مشتریان منجر می شود. در تحقیق دیگر نیز، ستودنی بودن برند و کمال برند به عنوان دو بعد اصلی برای ایجاد اعتماد مشتریان به برند مورد توجه قرار گرفتند

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD