پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف

پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف

پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف شامل ۲۲ سوال و هدف آن بررسی عوامل موثر بر انتخاب بازار هدف (سودآوری، توانایی رقابت، رشد بازار، قابل دسترسی بودن، استفاده از فن آوری، اندازه بازار) میباشد.

مشخصات پرسشنامه

تعداد سوال: ۲۲
تعداد مولفه: ۵
شیوه نمره گذاری: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات : ۳
تفسیر نتایج: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 3

فرمت فایل: WORD