پرسشنامه ارتباط و بازاریابی توصیه ای – لام و مایزرسکی

پرسشنامه ارتباط و بازاریابی توصیه ای – لام و مایزرسکی

دانلود پرسشنامه استاندارد ارتباط و بازاریابی توصیه ای – لام و مایزرسکی

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ارتباط و بازاریابی توصیه ای توسط Lam و Mizerski در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است که از ۸ گویه و ۲ خرده مقیاس داخل گروه (۴ سوال) و خارج گروه (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش ارتباط و بازاریابی توصیه ای بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه  ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد(سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD