پرسشنامه بازاریابی رابطه مند اندوییسی (Ndubisi 2013)

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند اندوییسی (Ndubisi 2013)

بازاریابی رابطه مند اندوییسی

پرسشنامه بازاریابی رابطه مند توسط اندوییسی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. این مقیاس دارای ۱۷ گویه و ۴ مولفه می باشد که با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ ای (خیلی کم تا خیلی زیاد) و هر ماده دارای ارزشی بین ۱ تا ۵ است. با سؤالاتی مانند: (این سازمان برای انجام معاملات از امنیت مناسبی برخوردار است). بازاریابی رابطه مند را می­ سنجد.

بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند، مجموعه فعالیت هایی است که هدف از آ نها، ایجاد پیوندهای بلند مدت و سودمند میان یک سازمان و مشتریانش برای تأمین مزیت متقابل برای طرفین است.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه بازاریابی رابطه مند توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه بازاریابی رابطه مند از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم به دست آمده است.

روایی و پایایی: دارد
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD