پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی لاگس و همکاران

پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی لاگس و همکاران

دانلود پرسشنامه استاندارد انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی لاگس و همکاران

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی توسط Lages، Abrantes و Lages (2008) ساخته شده است که از ۳۰ گویه و ۴ خرده مقیاس انطباق محصول با بازار صادرات (۱۰ سوال)، انطباق قیمت با بازار صادرات (۶ سوال)، انطباق ترفیع با بازار صادرات (۱۰ سوال) و انطباق توزیع با بازار صادرات (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی فرایند انطباق راهبرد بازاریابی با بازارهای بین المللی بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً منطبق با بازار داخلی»، «منطبق با بازار داخلی»، «نظری ندارم»، « متفاوت از بازار داخلی» و « کاملاً متفاوت از بازار داخلی» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). لاگس و همکاران روایی محتوایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده اند و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۰ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD