پرسشنامه محیط رقابتی و گرایشات بازاریابی

پرسشنامه محیط رقابتی و گرایشات بازاریابی

دانلود پرسشنامه استاندارد محیط رقابتی و گرایشات بازاریابی

معرفی پرسشنامه

هدف این پرسشنامه ، بررسی میزان گرایش و تمایل سازمان به محیط رقابتی و فعالیت های بازاریابی است. این پرسشنامه دارای ۱۵ گویه می‌باشد. طیف پاسخدهی آن بر اساس لیکرت تنظیم شده است. مقیاس اندازه گیری این ابزار از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم تغییر می کند .

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده یک ابزار انگلیسی زبان است که تاکنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتبار یابی( سنجش روایی و پایایی بومی) است. اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۹ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD