پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل

مدیریت استراتژیک شرکت کاله آمل
مدیریت صنعتی گرایش تولید
تاریخچه شرکت
شرکت شرکت بعنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان فرآورده های لبنی و گوشتی کشور و یکی از شرکتهای شناخته شده در سطح جهانی، فعالیت تولیدی خود را از سال ۶۲ در شهرستان آمل آغاز نمود و از همان آغاز با در پیش گرفتن سیاست تولید محصولات ممتاز و در سطح جهانی و تلاش جهت حفظ کیفیت، توانست به سرعت اعتماد و اعتبار ویژه‌ای نزد مصرف کنندگان نهایی و سازمانهای ناظر بهداشتی و کیفیتی کسب کند. به نحوی که فرآورده‌های تولیدی شرکت علاوه بر ایران در سایر کشورهای منطقه نیز با اقبال عمومی مصرف‌کنندگان روبرو شده است.

دانشکده مدیریت و حسابداری
دانشگاه علامه طباطبایی
نوع شرکت: سهامی خاص
بنیانگذاری: ۱۳۶۲
بنیانگذار: غلامعلی سلیمانی
شعبه مرکزی: آمل
محصولات: انواع لبنیات
وب‌گاه: kalleh.com

۱۳۶۹: ایجاد ایستگاه سلامتی شیر در سطح گسترده
۱۳۷۰: تاسیس شرکت فرآورده های لبنی
۱۳۷۱: توسعه خط تولید کاله لبنی (محصولات بستنی)
۱۳۷۲: توسعه خط تولید کاله لبنی (محصولات پنیر)
۱۳۷۳: توسعه خط تولید کاله لبنی (محصولات UHT)
۱۳۷۵: توسعه خط تولید کاله لبنی (شیر خشک و پودرهای صنعتی مثل پودر آب پنیر)
۱۳۸۵: ایجاد واحدهای کسب و کار استراتژیک شرکت کاله لبنی
۱۳۸۷: تاسیس شرکت لبنیات کاله تهران
۱۳۸۸: تاسیس شرکت توزیع و فروش بانی چاو

برند کاله
کاله در گویش طبری خود به ۲ معناست: نخست، به معنای زمینی که در آن چیزی کشت نشده و مملو از درخت ها و گیاهان خودرو است و در معنای دوم به نوک پستان گاو یا گوسفند اطلاق می شود که این نام خود بازگو کننده اصالت و کلمه ای بس شیرین و آشنا در خطه سر سبز شمال است. نام شرکت کاله در صنعت فرآورده های لبنی نیز مترادف کیفیت ، اصالت و تنوع است.

چشم انداز شرکت کاله
تبدیل شدن به رهبر بازار لبنیات، حضور محصولات ما در تمام لحظات زندگی مردم
به وجدآوردن مشتری ازطریق بهبود مستمر با توجه به کار تیمی، صداقت، کیفیت، خلاقیت و نوآوری کارکنان شرکت
احترام به مردم و خدمت به مردم، ایجاد نام نیک در ذهن مردم

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 31

فرمت فایل: پاورپوینت