طرح درس برگی از تاریخ زمین علوم پنجم

طرح درس برگی از تاریخ زمین علوم پنجم

طرح درس برگی از تاریخ زمین علوم پنجم عنوان درس 4 کتاب علوم تجربی پایه پنجم دبستان، برگی از تاریخ زمین می باشد. در این درس دانش آموزان با فسیل و مراحل تشکیل آن آشنا می شوند.

در این قسمت ، سه طرح درس روزانه برای تدریس این درس آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 9 صفحه بوده و هر کدام در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 3 صفحه بوده و توضیحات لازم برای قسمت های مختلف ( از جمله تعیین اهداف، ابزارها، روش تدریس، ارزشیابی تشخیصی، ایجاد انگیزه، اجرای تدریس، ارزشیابی پایانی، جمع بندی و تعیین تکلیف ) در آن بیان شده است.

طرح درس دوم شامل 2 صفحه بوده و در آن به طور مختصر، مطالبی برای مدیریت کلاس و نحوه تدریس این درس ذکر شده است.

طرح درس سوم 4 صفحه داشته و به مبحث رمز گشایی پرداخته است. در این طرح درس مراحل قبل از تدریس ، حین تدریس و بعد از تدریس به طور کامل آورده شده است. همچنین فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین اجرا باید انجام دهند در آن لحاظ شده است.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق ، فایل راهنما و روش تدریس این درس ( در 11 صفحه ) به همراه فایل سوالات درس با پاسخ در (2 صفحه) ، نیز وجود دارد.

مشخصات فایل
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
نسخه فایل PDF : دارد
هدیه فایل : دارد عنوان فایل هدیه (طرح درس بکارید و بخورید علوم پنجم)

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD