پرسشنامه بهزیستی عمومی

پرسشنامه بهزیستی عمومی

دانلود پرسشنامه استاندارد بهزیستی عمومی
بهزیستی روانی نشانگر چالش هایی است که فرد در تلاش برای انجام امور زندگی و تحقق استعدادهای منحصر به فردش با آن مواجه می شود و شامل شش بعد است: خود را قبول داشتن، رشد شخصی، داشتن هدف در زندگی، رابطه مثبت با دیگران، تسلط بر محیط و خودمختاری.

مقیاس بهزیستی عمومی (هارلد جی. داپوی، ۱۹۷۲) یک شاخص خلاصه اما با دامنه وسیعی از احساسات درونی از بهزیستی یا ناراحتی روان شناختی در زمینه یابی های اجتماعی مورد استفاده را ارائه می دهد.

این مقیاس برای ارزیابی احساسات شخصی پیرامون “حالات درونی شخص” به جای شرایط خارجی مثل درآمد، محیط کار و یا همسایگی طراحی شده است.
این مقیاس احساسات مثبت و منفی را منعکس می کند، ۶ بعد ارزیابی شده است که شامل بهزیستی مثبت، خودکنترلی، نیروی سرزندگی، اضطراب، افسردگی و سلامت عمومی می شود.

مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۱۸ سوال است که ۱۴ سوال اول از مقیاس های پاسخ ۶ ماده ای استفاده می کند که شدت تکرار را نشان می دهد. ۴ سوال باقیمانده از مقیاس های درجه بندی صفر تا ده استفاده می کند که در انتهای هر یک صفاتی وجود دارد که تعریف کننده آن است.
کیفیت ترتیبی گزینه های پاسخ به لحاظ تجربی کنترل شده است.

روایی و پایایی پرسشنامه
مانک، با استفاده از اطلاعات HANES ضرایب پایایی بازآزمایی سه ماهه ۰٫۶۸ و ۰٫۸۵ را برای دو گروه مختلف گزارش داد. فازیو برای تعداد ۱۹۵ دانشجو کالج پس از مدت ۳ ماه ضریب بازآزمایی ۰٫۸۵ را برای دو گروه مختلف گزارش داد. ادوارد و همکارانش ضریب ۰٫۶۹ را برای فارغ التحصیلان کالج در آزمون بازآزمایی بدست آوردند. سازگاری درونی GWB بسیار بالاست: در مصالعات فازیو، ضرایب ۰٫۹۱، برای تعداد ۷۹ نفر مرد و ۰و۹۵ برای ۱۱۶ زن محاسبه شد. سه تحقیق دیگر ضرایب سازگاری درونی را بیش از ۰٫۹ گزارش کردند.
(توضیحات کامل در پرسشنامه)

عنوان: پرسشنامه بهزیستی عمومی
پایایی و روایی: دارد
ابعاد (مولفه): دارد
تفسیر و توضیحات: دارد (به صورت کامل)
نوع فایل: پی دی اف
تعداد صفحات: ۱۱
منبع: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 11

فرمت فایل: PDF