پرسشنامه استاندارد بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه شامل ۲۰ سوال بوده که هدف آن بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (تاثیر خوشنامی مارک تجاری بر اعتماد مشتریان، تاثیر جذابیت جایگزینی بر اعتماد مشتریان، تاثیر احساسات بر اعتماد مشتریان، تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتریان) میباشد.
مشخصات پرسشنامه
تعداد سوال: ۲۰
تعداد بعد: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
منبع: محقق ساخته
پرسشنامه کاملا استاندارد است