پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند

پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند

تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند

معرفی پرسشنامه
پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند در سال ۲۰۰۷ توسط تای تهیه و تنظیم شد .این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال ۵ گزینه ای است که با مقیاس لیکرت نمره گذاری شده است. همچنین ۴ مولفه را در بر می گیرد و  هدف از آنبررسی میزان تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند تجاری سازمان است.

«تبلیغ شامل پیام‏های دیداری – گفتاری است که از طریق وسائل تبلیغاتی با پرداخت وجه، مردم را به طریقی علاقه‏مند و موافق یک نوع محصول، یک خدمت، یک فکر، یک نقطه نظر و یا یک مارک بخصوص می‏نماید.»کاظم متولی در کتاب روابط عمومی و تبلیغات، این تعریف را بکار برده است: «‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد کالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان و ترغیب‌ و متقاعد کردن‌ مؤ‌ثر مصرف کنندگان به‌ خرید کالاها و خدمات.» واژه‌ها و عبارات‌ «روشمند»، «اطلاعات‌ مناسب» و «ترغیب‌ و متقاعد کردن‌ مؤ‌ثر»، همگی‌ ناظر بر انجام‌ برنامه‌ ریزی‌ در فرآیند تبلیغات‌ است.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در منبع خارجی  ذکر شده است.

روایی و پایایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
مولفه : دارد (سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD