پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان

پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان

تبلیغات دهان به دهان

پرسشنامه استاندارد تبلیغات دهان به دهان بامبوئر و همکاران
پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی توسط بامبوئر و همکاران در سال (۲۰۱۱) برای سنجش تبلیغات شفاهی الکترونیکی یا دهان به دهان الکترونیکی طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۶ سوال  می باشد و بر اساس طیف چهار گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (من غالباً نظرات آنلاین مشتریان بانک را جهت اطلاع از جنبه های مختلف یک خدمت الکترونیکی می خوانم. ) به سنجش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی می پردازد.

پایایی
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی این پرسشنامه با محاسبه ی ضریب آلفای کرونباخ…… ( پایایی درون فایل)

روایی
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم (سرمد و همکاران،۱۳۹۰).( روایی درون فایل)

روایی و پایایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری)
تعداد سوال: ۶ سوال
تعداد مولفه: تک مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
نوع فایل : ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD