پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS) شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات توسط فلتام (۱۹۹۴) ساخته شده است که از ۱۷ گویه و شخصیت (۵ سوال)، تأثیرگذاری (۷ سوال) و عقل و منطق (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۰ ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: word
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است