پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS)

پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS)

پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات فلتام (AVJS) شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات توسط فلتام (۱۹۹۴) ساخته شده است که از ۱۷ گویه و شخصیت (۵ سوال)، تأثیرگذاری (۷ سوال) و عقل و منطق (۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی قضاوت بیننده از تبلیغات بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۰ ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل:  word
تعداد صفحات:  ۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD