پرسشنامه محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات پوتو و ولز

پرسشنامه محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات پوتو و ولز

دانلود پرسشنامه استاندارد محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات پوتو و ولز

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه محتوای اطلاعاتی و انتقالی تبلیغات توسط پوتو و ولز (۱۹۸۴) ساخته شده است که از ۲۳ گویه و ۲ خرده مقیاس اطلاعاتی (۸ سوال) و انتقالی (۱۵ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان اطلاعاتی و انتقالی بودن تبلیغات از نظر مصرف کنندگان بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما Wells (1984) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۰ ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات:  ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD