پرسشنامه تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

پرسشنامه تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

دانلود پرسشنامه استاندارد تجربه برند زارانتونلو و اشمیت

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه تجربه برند توسط Zarantonello و Schmitt در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۴ خرده مقیاس احساسی (۳ سوال)، عاطفی (۳ سوال)، خردمندی (۳ سوال) و رفتار (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی تجربه برند بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).روایی این پرسشنامه را  توسط زارانتونلو مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را با روش دو نیمه کردن همزمان مناسب  ذکر کرده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD