دانلود پرسشنامه استاندارد تجربه برند زارانتونلو و اشمیت
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه تجربه برند توسط Zarantonello و Schmitt در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۴ خرده مقیاس احساسی (۳ سوال)، عاطفی (۳ سوال)، خردمندی (۳ سوال) و رفتار (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی تجربه برند بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).روایی این پرسشنامه را توسط زارانتونلو مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را با روش دو نیمه کردن همزمان مناسب ذکر کرده است.
پایایی و روایی: دارد (خارجی)
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است