چگونه یک وبلاگ حرفه ای بسازیم

چگونه یک وبلاگ حرفه ای بسازیم

ترفندهای وبلاگ نویسی دوست دارید وبلاگی بسازید که بی رقیب بوده و سرآمد بقیه وبلاگ ها باشد . ساخت وبلاگ و وبلاگ نویسی کار خیلی ساده ای است . با صرف زمان ۵ دقیقه می توانید یک وبلاگ ساخته و درون آن مطلب بگذارید .

هر کسی هدف خاصی از ساخت وبلاگ دارد . سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا با ساخت یک وبلاگ و گذاشتن مطلب در آن به هدفتان می رسید . مطمئنا نه .

تا وقتی وبلاگ شما بازدید کننده مناسبی نداشته باشد مطمئنا به هدفتان نخواهید رسید . ما به شما آموزش می دهیم که چگونه یک وبلاگ بسازیم که سرآمد بقیه وبلاگ ها بوده و در زمان کوتاهی شما را به هدفتان برساند.

ترفندهای که در این آموزش خدمتتان بیان می کنیم توسط وبلاگ نویسان حرفه ای ایران تجربه شده است . برای نمونه به دو وبلاگ gorooh.parsiblog.com   و  gif20.rozblog.com   سر بزنید و کیفیت و آمار آن را مشاهده کنید .

این فایل آموزشی بصورت پی دی اف بوده و شامل ۸ صفحه می باشد . پس از مطالعه این ترفندها و عمل به آن شما در ردیف وبلاگ نویسان حرفه ای قرار گرفته و می توانید وبلاگ های بسازید که روزانه حداقل ۲۰۰۰ بازدید کننده داشته باشد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: PDF