پرسشنامه توانمندسازی منابع انسانی

پرسشنامه توانمندسازی منابع انسانی

توانمندسازی منابع انسانی

معرفی پرسشنامه
بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر توانمند سازی منابع انسانی در بانکها و ارائه راهکارهای توسعه آن
مطالعات صورت گرفته نشان می دهدکه افراد توانمند سرمایه ی بزرگی برای سازمان و مدیریت محسوب می شوند. زیرا آنها خود راهبر و قابل اطمینان هستند و توانایی تطابق با تغییرات برونی و درونی سازمان را دارند، نظر به اینکه موضوع تحقیق نیز، تاثیر توانمند سازی مدیران در برقراری ارتباط موثر با کارکنان می باشد. با درنظر گرفتن مدیران عالی، میانی و اجرایی به عنوان نمونه مطالعاتی، درصدد پی بردن ارتباط بین شاخه رفتار (بررسی تعدادی از متغیرهای رفتاری) به عنوان متغیر مستقل یا توضیحی با توانمندسازی مدیران بعنوان متغیر اصلی و برقراری ارتباط به عنوان متغیر وابسته خواهیم بود.

بی شک در فضای رقابتی خودرو در کشور، توانمندی (مدیران و کارشناسان) می تواند یکی از عواملی محسوب شود که در افزایش بهره ­وری کارکنان و جذب بیشتر مشتری نقش مستقیم دارد. یعنی مدیران توانمند موفق تر از دیگر مدیران عمل می کنند به خصوص که توانمندسازی مدیران درارتقاء خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی آنها نیز موثر می باشد. از مشکلات بانک ملت که زمینه ساز انجام این تحقیق می باشد می توان به تحولات محیطی از قبیل پیشرفت تکنولوژی، حذف لایه های میانی و نیاز به استفاده حداکثر ظرفیت افراد؛ هم زمان با کاهش نیروی انسانی اشاره نمود که علاوه بر آنها در فضای رقابتی امروز آنها، افزایش رضایت شغلی، ارتقاء کیفیت زندگی کاری، ارتقاء سطح کیفی خدمات به مشتریان، بهره وری و سودآوری و کسب آمادگی رقابتی که همگی از منافع توانمندسازی و هم چنین مشکلات بانک ها به حساب می­آیند.

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 13

فرمت فایل: WORD