پرسشنامه تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات

پرسشنامه تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات

تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات

معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال بوده و هدف آن ارزیابی تاثیر مزایای تجارت الکترونیک (افزایش بهره وری، افزایش فرصت ورود شرکت های کوچک و متوسط، شناخت فرصت های جدید، کاهش هزینه مبادله، کاهش دوره زمانی مبادله) می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه محقق ساخته می‌باشد. در این پرسشنامه برای سنجش روایی محتوایی از اعتبار صوری استفاده شده است که منظور از آن استفاده از نظر اساتید راهنما و مشاور و متخصصین امور صادرات و دارای سابقه در زمینه تجارت الکترونیکی می‌باشد. پایایی پرسشنامه به طریق سازگاری درونی و با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰٫۹۲۱ به دست آمده است که بیانگر قابل قبول بودن پایایی پرسشنامه است.

تعداد سوال: ۲۵
تعداد بعد: ۵
روایی و پایایی : دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات:  ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD