پرسشنامه اهداف تولید به هنگام JIT

پرسشنامه اهداف تولید به هنگام JIT

پرسشنامه استاندارد اهداف تولید به هنگام JIT

پرسشنامه اهداف تولید به هنگام JIT دارای 18 سوال بوده و هدف آن بررسی میزان اثربخشی تولید به هنگام از ابعاد مختلف (رقابت پذیری، کارآیی در تولید، صرفه جویی در زمان، مواد و …) می باشد.

مولفه های پرسشنامه
این پرسشنامه دارای سه بعد بوده که در جدول زیر ابعاد و نیز شماره سوال مربوط به هر بعد ارائه گردیده است.

خرده مقیاس سوالات مربوط به هر خرده مقیاس
رقابت پذیری 1، 2، 3، 4 ، 5 ، 6، 7
کارآیی در تولید 8، 9، 10، 11، 12
صرفه جویی در زمان، مواد و …….. 13، 14، 15، 16 ، 17، 18

نمره گذاری پرسشنامه
در طراحی پرسشنامه از طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شده که یکی از رایج ترین مقیاس های اندازه گیره گیری به شمار می رود. امتیازبندی پرسشنامه بصورت زیر می باشد. (توضیحات کامل داخل فایل)

روایی و پایایی پرسشنامه

اعتبار یا روایی با این مساله سروکار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم. در این تحقیق برای تعیین روایی هم از روایی محتوایی و هم از روایی صوری استفاده کرده ایم. برای تعیین روایی محتوایی پرسشنامه نظرات اصلاحی اساتید راهنما و مشاور اعمال شده است.

در واقع روایی محتوایی پرسشنامه ها توسط متخصصان و اساتید راهنما و مشاور مورد تأیید قرار گرفته است. همچنین روایی صوری پرسشنامه ها نیز مورد تأیید اساتید راهنما و مشاور قرار گرفت (موظف، 1393). ضریب پایایی پرسشنامه اهداف تولید به هنگام JIT پس از اجرای مقدماتی بر روی 30 نفر از افراد بر اساس آلفای کرونباخ در جدول زیر ارائه گردیده است.

روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 5
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD