پروژه مالی پرورش ماهی

پروژه مالی پرورش ماهی

پروژه مالی پرورش ماهی

زیر بنای مذکور شامل: الف انباری برای نگهداری مواد غذایی و غذای ماهیان قزل آلا در شرایط مطلوب که عاری از گرما و رطوبت باشد که استفاده از وسائل و دستگاههای گرمایی و سرمایی و خشک کن که باعث از بین رفتن رطوبت محیط ی باشد نیاز است.

ساختمان اداری برای کارهای اداری و دفتری اعم از خرید و فروش و حسابرسی و غیره ج-سوله برای انبار کردن مواد غذایی کپور که شامل یونجه، شبدر و اقلام مختلف می باشد د-ساختمان کوچک برای کارکنان استخر منحصرا که شخصی است تا نکات بهداشتی رعایت شود ۵-آزمایشگاه یا کلی نیک کوچک برای ماهیان بیمار که حالت قرنطینه وحوضچه های لازم را شامل می شود ۶- اتاق یا ساختمان مختص برای آماده سازی ماهی برای بازار

مهمترین عوامل رشد و تغذیه خوب ماهی اکسیژن زیاد و آب سرد است که میزان اکسیژن محلول در آب بستگی به ارتفاع و درجه آب دارد هر چه آب گرم باشد اکسیژن محلول در آب کم است برای قزل آلا ۸ میلی گرم در لیتر اکسیژن نیاز است که دراستخر خروجی آب نباید کمتر از۶ میلی گرم باشد به همین علت علاوه برترفندهای مختلف برای اکسیژن به طور طبیعی ارتفاع استخر به آب استخر از دستگاههای هواده نیز حتما باید استفاده شود تا بتوان شاهد رشد و تغذیه خوب ماهیان بود.

فهرست مطالب
سرمایه گذاری
وسایل و تجهیزات مورد نیاز:
ماشین آلات:
حقوق و دستمزد کارکنان و پرسنل در یک سال
هزینه های سربار یک دوره
مواد اولیه برای یک دوره ۶ ماهه
احداث استخر و هزینه آن
مقایسه و نتیجه فعالیت در یک سال
احداث و ساخت استخر پرورش ماهی گرمایی (کپور، اکور)
هزینه تمام شده برای استخر ماهیان گرمابی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 14

فرمت فایل: WORD