پروپوزال حسابرسان و کشف تقلب

پروپوزال حسابرسان و کشف تقلب

پروپوزال رشته حسابداری با عنوان حسابرسان و کشف تقلب
بیان مساله:
درسال های اخیر تقلب در شرکت ها منجر به هزینه‌های گزاف میلیونی شده است.. شواهد گویای آن است که موضوع تقلب در شرکت ها مشکلی جدی است. این تقلب ها، به‌ویژه هنگامی که مدیران و کارکنان ارشد شرکت ها مرتکب آن می‌‌شوند، معمولاً زمانی ازپرده بیرون می‌افتد که شرکت ها به‌طور غیر‌منتظره دچار مشکلات حاد می‌‌شوند.
بررسی های متعدد نشان داده است در حالی که سیاستمداران، دادگاه ها، نشریات مالی وبسیاری دیگر، از حسابرسان انتظار کشف و گزارش‌کردن تقلبات را دارند، حرفه حسابرسی به‌طور عمومی‌، مسئولیت های خود را در این زمینه کاهش داده و بر این‌ نکته تأکید می‌کندکه کشف تقلبات از مسئولیت های مدیران و حسابرسان داخلی که اغلب در وضعیت بهتری برای کشف نشانه های قرار دارند می باشد به خصوص حسابرسان داخلی حضور مستمری در سازمان دارند درک بهتری از سازمان و سیستم های کنترلی آن فراهم می آورند. حسابرسان داخلی برخلاف حسابرسان مستقل در پیش گیری ریسک تقلب نقش دارند.
استفاده­ی مطلوب از کار حسابرسی داخلی می­تواند کارایی و اثربخشی حسابرسی­های مستقل را بهبود بخشد و ارزش حسابرسان داخلی را برای سازمان صاحب کار تقویت کند. به شکل خاص، حسابرسان داخلی می توانند در بازداری تقلب از طریق آزمون و ارزیابی کفایت و اثربخشی کمک کنند. یکی از مهمترین تحولاتی که در این زمینه رخ داد، پیدایش نوعی از حسابرسی به نام حسابرسی تقلب است.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 23

فرمت فایل: WORD