گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت

گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت

حقوق در دفتر وکالت
گزارش کارآموزی در دفتر وکالت
گزارش کار کارورزی حقوق در دفتر وکالت + کارورزی حقوق + کارورزی دفتر وکالت

کارورزی دفتر وکالت شامل:

محل کارآموزی دفتر وکالت
۷ هفته با گزارش ماهانه محل کارآموزی
به تفکیک روز هفته و گزارش ماه
تعداد صفحات ۳۰ صفحه
مورد تائید اساتید مرکز آموزشی
با قالب و فرم کارورزی

دفتر وکالت

نمونه ای از توضیحات فرم کارورزی در دفتر وکالت
فرم گزارش کار هفتگی کارورزی
فرم شماره ۱
نام و نام خانوادگی :
شماره دانشجویی :
رشته تحصیلی : حقوق ثبتی – کارشناسی ناپیوسته
مرکز آموزشی :
تاریخ شروع کارورزی
محل کارورزی :

شنبه
درابتدا کارورزی چگونه می توانند یک وکیل خوب با این ویژگی ها را بیابند. معمولا در راستای یافتن یک وکیل دادگستری مناسب بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه موردنظر شما تجربه لازم را داشته باشد مثلا شما نیاز به یک وکیل طلاق یا یک وکیل چک دارید. پس بهتر آن است که به دنبال یک وکیل دادگستری باشید که به طور تخصصی در زمینه طلاق و خانواده فعالیت دارد. در این صورت است که کار شما سریع تر پیش رفته و به نتیجه می رسد زیرا یک وکیل وقتی در یک زمینه خاص به شکل تخصصی کار می کند با چم و خم کار و روند رسیدگی قضایی در این زمینه آشنایی بیشتری دارد..

یکشنبه
چگونه می توان یک وکیل قابل اعتماد بود؟ در درجه اول اهمیت شرافت کاری و حرفه ای این شغل مدنظر قرار دارد. اینکه لازم است یک وکیل دادگستری در همه حال هوشمندانه عمل کند تا به مرور زمان دچار بی تفاوتی در امور نشود. در صورتی که وکیل در مقابل کاری که انجام می دهد احساس مسوولیت نداشته باشد شرافت شغلی را رعایت نکرده است

دوشنبه
وضع ظاهری و برخورد وکیل باید در شان این حرفه مقدس باشد. یک وکیل خوب حتما انسان وقت شناسی است. یک وکیل توانمند صریح و در قالب مطالبی که برای موکل قابل فهم باشد صحبت می کند و در جلسه دادرسی هم طوری مطلب را بیان می کند که قاضی بتواند مطلب را همانگونه که منظور وکیل است دریافت کند.

گزارش کارآموزی رشته حقوق (حقوق در دفتر وکالت)

کارورزی رشته حقوق

سه شنبه
بهتر آن است که افراد جهت یافتن یک وکیل خوب، قبل از سپردن وکالت کار خود به یک وکیل دادگستری حتما مشاوره حضوری در دفتر وکیل داشته باشند و تنها به تماس تلفنی و مشاوره تلفنی اکتفا نکنند یا حتی با چند وکیل پایه یک مشورت کنند تا قادر به انتخاب یک وکیل قابل اعتماد که با او احساس راحتی دارند باشند.

چهارشنبه
چگونه یک وکیل دادگستری می تواند به کار خود اعتبار ببخشد و چه عناصری در این مقوله دخیل است؟ در ابتدا شایستگی و مهارت خود وکیل در کار است که اعتباردهنده است. هیچ گاه کار یک وکیل دادگستری به موقعیت جغرافیایی یا ساختمانی که دفتر وکالت در آن واقع شده و یا ظواهر دیگری که برای برخی مشاغل دیگر لازم و ضروری است، وابسته نیست. بلکه دانش و مهارت شخص وکیل در کار وکالت است که به یک وکیل دادگستری اعتبار می دهد.

پنج شنبه
وکالت دردادگاه ها:طبق ماده۳۵قانون ایین دادرسی کیفری که شامل تمام اختیارات راجع به امردادرس است جزآنچه راکه موکل استثناکرده یاتوکیل دران خلاف شرع باشد لیکندرامورزیر بایداختیارات وکیل دروکالت نامه تصریع شود.

وکالت راجع به اعتراض به رای ،تجدید نظر،فرجام خواهی و اعاده دادرس –وکالت در مسالحه – وکالت در ادعا جعل یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استرداد سند – وکالت تعیین جاعل- وکالت در ارجاع دعوا به داوری و تعیین داور – وکالت در توکیل – وکالت در تعیین مصدق و کارشناس – وکالت در دعوی خصارت – وکالت در استرداد و دعوی – وکالت در جلب شخص ثالث و دفاع از دعاوی ثالث – وکالت در ورود شخص ثالث و غیره

جمعه
تعطیل

محل امضا ء کارورز :
محل امضاء سرپرست کارورزی :
نظر استاد کارورزی :

توجه فرم های کارورزی حقوق در دفتر وکالت در داخل فایل ورد به صورت جدول می باشد در داخل سایت امکان نوشتن توضیحات به صورت جدول نمی باشد و فایل ورد آماده پرینت می باشد

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 30

فرمت فایل: WORD