پرسشنامه خلق و احساس

پرسشنامه خلق و احساس

دانلود پرسشنامه خلق و احساس شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مقاله بیس،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه خلق و احساس توسط آنگلود، کاستلو، پیکلز و ویندر در سال ۱۹۸۷ تهیه شد. این پرسشنامه یک مقیاس ۳۴ سوالی داردر که اختصاصا برای جداسازی کودکان و نوجوانان دارای اختلالات افسردگی طراحی شده است. سوالات این پرسشنامه تمام ملاکهای افسردگی ذکر شده در دهمین طبقه بندی بین المللی بیماریها و چهارمین نسخه راهنمای تشخیصی و آماری بیماریهای روانی را دربردارد. این پرسشنامه برای سنین ۸ تا ۱۹ سال قابل اجرا می باشد در این پرسشنامه علایم خلقی در طی دو هفته اخیر سنجیده و در یک مقیاس سه درجه ای نمره گذاری می شود. این پرسشنامه دارای توانایی بالایی در شناسایی کودکان و نوجوانان افسرده دارد.

روایی و پایایی پرسشنامه

اعتبار پرسشنامه توسط وود و همکاران(۱۹۹۵) بااجرای آزمون و بازآزمایی برروی ۱۵ بیمار نوجوان دارای اختلال افسردگی عمده مورد بررسی قرار گرفت و همبستگی بالایی بین نمرات آزمون و بازآزمایی مشاهده شد. همچنین ثبات درونی پرسشنامه در پژوهش وود و همکاران از طریق آلفای کرونباخ  محاسبه شد. در مطالعه نشاط دوست(۱۳۷۷) ضریب پایایی با آلفای کرونباخ بدست آمد. همچنین روایی پرسشنامه مطلوب ذکر شده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی و ایرانی  )
مقاله بیس:دارد(یک مقاله فارسی)
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات:۵
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD