تحقیق خواص پیاز و پیاز درمانی

تحقیق خواص پیاز و پیاز درمانی

خواص درمانی پیاز از زمان های قدیم  پیاز به عنوان یک خوراکی شفا بخش شهرت داشته است . ولی برخی افراد به خاطر تندی پیاز یا بوی آن از خوردنش اجتناب میکنند . اگر بدانید خوردن پیاز چقدر خاصیت دارد هیچ گاه آن را ترک نخواهید کرد .

تا به حال شده که شب دچار بی خوابی شوید ؟ خوردن مقداری پیاز بهترین راه بی خوابی است . اگر یک زنبور عسل شما را نیش زد چه می کنید ؟ شاید ندانید یکی از بهترین راه درمان نیش زنبور مالیدن آب پیاز روی جای نیش است .

پیاز خواص فراوانی دارد علاوه بر اینکه پیاز به عنوان یک طعم دهنده برای غذا کاربرد دارد ؛ به عنوان یکی اشتها آور خوب هم شناخته می شود .

مواردی که گفته شد جزء خواص عمومی پیاز بوده که همگان از آن با اطلاع هستند. ولی  پیاز خواص بسیار زیادی دارد و می توان به کمک آن خیلی از بیماریها را بهبود بخشید .

ما تمامی موارد درمانی پیاز را جمع آوری کرده و به صورت یک مقاله به نگارش در آورده ایم . این مقاله شامل ۶ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر مقاله فوق ، تحقیق دیگری با عنوان خواص و فواید پیاز ( در ۱۷ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD