پاورپوینت اتومبیل های بادی خورشیدی

پاورپوینت اتومبیل های بادی خورشیدی

اتومبیل های بادی خورشیدی

بخشی از پاورپوینت
درچند سال اخیر کمبود سوخت های فسیلی و آینده ی رو به پایان آنها باعث ایجاد طرح های زیادی شده است که در عین حال سعی در از بین بردن آلودگی که یکی از مضرات سوخت های فسیلی بوده است ، کرده اند.
همه ی طرح های موجود ، برای حفظ بیشتر محیط زیست و هوایی پاکیزه تر می کوشند زیرا که افزایش روز افزون جمعیت بعلاوه ی استفاده ی بیش از حد سوخت های فسیلی و گاه استفاده ی نابجا به وسیله ی وسایل دودزا ، باعث خرابی هوا شده است به طوری که تنفس را کم کم برای انسانها غیرممکن می نماید.

در حال حاضر گر چه دانشمندان و محققان در تمام کشورها سعی در استفاده ی بهینه از محیط زیست کرده اند .با این حال این کار بیش از حد خرج برمی دارد و برای همه امکان پذیر نیست.

یکی از این کارهای پژوهشی ، استفاده از انرژی خورشید برای سوخت ماشین هاست. بدین منظور از فتوسل هایی که معمولا از فلز سزیم و دیگر فلزهای کمیاب و گران ساخته می شود ، استفاده می کنند ؛ تا انرژی خورشید را به الکتریسیته تبدیل و برای انرژی ماحد ماشین های الکتریکی مصرف شود.
اما همانطور که در بالا اشاره شد ، این مواد سازنده ی سلولهای خورشیدی بسیار گران بوده و این مسئله قیمت سرسام آوری را برای ماشینها به ارمغان می آورد.

یکیدیگر از مشکلات این ماشینها ، ذخیره ی کم آنهاست که باعث می شود زود انرژی از دست دهند (خالی کنند.).
دیگری عدم استحکام بدنه در برابر ضربه است.: به دلیل وجود سلولهای خورشیدی اضافی (برای جبران نیرو ) در بدنه
بنابراین ما برای کاهش تعداد سلولهای خورشیدی و قیمت، و همچنین ذخیره ی انرژی بیشتر ، راه حلی پیشنهاد داده ایم. بدین صورت که با کمک گرفتن از انرژی باد، میزان انرژی را بیشتر کنیم

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: پاورپوینت