طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی

طرح درس خوراکی ها علوم سوم ابتدایی

درس خوراکی ها علوم سوم عنوان درس ۲ کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان ، خوراکی ها می باشد . در این درس دانش آموزان با خوراکی ها ، غذای سالم ، غذای ناسالم و گروه های غذایی آشنا می شوند.

در این قسمت ، دو طرح درس روزانه جهت تدریس درس خوراکی ها آورده ایم . این دو طرح درس جمعا ۷ صفحه داشته و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و در یک جدول تهیه و تنظیم شده است . در این طرح درس فعالیت های که معلم و دانش آموز در هنگام تدریس باید انجام دهند ؛ ذکر شده است.

طرح درس دوم شامل ۵ صفحه بوده و در آن هشت گام جهت تدریس این درس در نظر گرفته شده است . مبحث اصلی این طرح درس ، غذاهای سالم و ناسالم می باشد.

در هر یک از طرح درسهای مذکور ، مراحل مقدماتی ( تعیین اهداف ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی ، ایجاد انگیزه ) و مراحل پایانی ( جمع بندی درس ، ارزشیابی پایانی ، تعیین تکلیف ) نیز توضیح داده شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، فایلی دیگر با عنوان روش تدریس خوراکی ها ( در ۳ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD