پرسشنامه رضایت از کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سروکوال

پرسشنامه رضایت از کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سروکوال

رضایت از کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری

پرسشنامه ای که پیش روی شماست اینجانب در مورد « تأثیر رضایت از کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنتی شاتل) » ، شامل ۴۳ گویه می باشد، مورد بررسی و پژوهش قرار خواهد گرفت .

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیک تر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.

پایایی و روایی: دارد (خارجی )
تفسیر و نمره گذاری: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD