پرسشنامه بدبینی نسبت به تبلیغات اجتماعی در جوانان

پرسشنامه بدبینی نسبت به تبلیغات اجتماعی در جوانان

دانلود پرسشنامه استاندارد بدبینی نسبت به تبلیغات اجتماعی در جوانان شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه بدبینی نسبت به تبلیغات اجتماعی در جوانان توسط Thakor و Goneau-Lessard در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است که از ۸ گویه تشکیل شده است و به منظور سنجش میزان بدبینی جوانان نسبت به تبلیغات اجتماعی بکار می رود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما نویسنده روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
نوع فایل:(word)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD