طرح درس آهنربای من علوم اول دبستان

طرح درس آهنربای من علوم اول دبستان

طرح درس آهنربای من علوم اول ابتدایی عنوان در ۱۳ کتاب علوم تجربی پایه اول دبستان، ” آهنربای من ” می باشد. در این درس دانش آموزان با مباحث مختلفی از جمله: شکل های مختلف آهن ربا، جذب یا دفع آهن ربا، قدرت جذب آهن ربا، آهن ربا در زندگی و … آشنا می شوند.

در این قسمت، دو طرح درس روزانه برای تدریس درس ” آهن ربای من ” آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای ۷ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۴ صفحه بوده و در ابتدای آن اهداف مختلف در نظر گرفته شده و پس از آن به سراغ مرحله مقدماتی رفته ایم. در مرحله مقدماتی وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، مدل کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه لحاظ شده است.

مهمترین قسمت طرح درس، اجرای تدریس است. توضیحات لازم برای اجرای تدریس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند، در طرح درس منظور شده است. در پایان تدریس، ارزشیابی انجام شده و پس از جمع بندی درس به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۳ صفحه می باشد. در این طرح درس هم مانند طرح درس اول، توضیحات لازم برای قسمت های مختلف ( با نگارش متفاوت ) ذکر شده است.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل روش تدریس این درس به همراه فایل سوال و جواب آن ( در ۵ صفحه) ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD