طرح درس امنیت و تهدید آمادگی دفاعی دهم

طرح درس امنیت و تهدید آمادگی دفاعی دهم

درس امنیت و تهدید آمادگی دفاعی دهم عنوان فصل اول کتاب آمادگی دفاعی دهم ( در دوره دوم متوسطه ) آموزه های دفاعی می باشد . در این فصل دانش آموزان با موضوعات مختلفی از جمله امنیت و تهدید ، اقتدار دفاعی ، انقلاب اسلامی و بسیج ، علوم و معارف دفاع مقدس ، حماسه های ماندگار و … آشنا می شوند .

بهتر است جهت تدریس هر یک از این موضوعات از طرح درس روزانه مجزا استفاده شود . برای نمونه در این قسمت دو طرح درس روزانه برای تدریس درس امنیت و تهدید آورده ایم.

طرح درسهای مذکور جمعا دارای ۶ صفحه بوده و هر کدام در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و در ابتدای آن ، اهداف و انتظارات بیان شده و پس از آن به سراغ فرآیند یاددهی و یادگیری رفته ایم.

طرح درس دوم شامل ۴ صفحه بوده و در دو مرحله ( قبل از تدریس و حین تدریس ) تهیه و تنظیم شده است . در مرحله قبل از تدریس اهداف در حیطه های مختلف لحاظ شده و پس از آن مطالبی در مورد رسانه های آموزشی ، رفتار ورودی ، ارتباط اولیه ، گروه بندی ، ایجاد انگیزه ، ارزشیابی آغازین و روش های تدریس بیان شده است.

همچنین در این مرحله ، فعالیت های مختلفی برای معلم و دانش آموز در نظر گرفته شده است . در نهایت درس جمع بندی شده و ارزشیابی پایانی انجام می شود.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، یک فایل پاورپوینت از درس امنیت و تهدید نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD