پاورپوینت بی مهره ها علوم چهارم

پاورپوینت بی مهره ها علوم چهارم

بی مهره ها علوم چهارم در این قسمت یک مجموعه پاورپوینت از کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی با موضوع بی مهره ها ( بی مهرگان ) آورده ایم .

این مجموعه شامل سه پاورپوینت مجزا بوده و جمعا دارای ۵۸ اسلاید می باشد ( هر کدام از پاورپوینت ها در دو قالب معمولی و اسلاید شو آورده شده است )

پاورپوینت اول شامل ۹ اسلاید بوده و عنوان آن بی مهره ها می باشد (در این پاورپوینت تصاویر کتاب درسی به همراه توضیحات آورده شده است )

عنوان پاور پوینت دوم جانوران بی مهره بوده و شامل ۲۱ اسلاید می باشد . در ابتدایی این پاورپوینت در مورد جانوران بی مهره مطالبی بیان شده و در ادامه ، انواع آنها را ( به همراه عکس و توضیح ) ذکر کرده ایم .

پاورپوینت سوم شامل ۲۸ اسلاید بوده و مبحث آن در مورد جانوران می باشد . در این پاورپوینت جانوران به دو دسته مهره دار و بی مهره تقسیم شده و پس از آن ، هر دسته را نیز به زیر مجموعه هایش تقسیم نموده و توضیحات لازم برای هر قسمت را در آن آورده ایم .

قابل ذکر است در این مجموعه توضیحاتی نیز در مورد کرم ها ( پهن – لوله ای – حلقوی ) ، خارتنان ، اسفنج ها ، بند پایان ( حشرات – عنکبوت ها ) ، نرم تنان ( حلزون – صدف – هشت پا ) ، کرمک ، انگل و … ذکر شده است .

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 58

فرمت فایل: پاورپوینت