پرسشنامه درگیری تحصیلی زرنگ

پرسشنامه درگیری تحصیلی زرنگ

دانلود پرسشنامه استاندارد درگیری تحصیلی زرنگ شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مولفه،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه درگیری تحصیلی در سال ۱۳۹۱ توسط زرنگ معرفی شد. زرنگ(۱۳۹۱) در پژوهش خود برای اندازه گیری درگیری تحصیلی از پرسشنامه محقق ساخته استفاده کرد. بدین صورت که ابتدا مولفه های درگیری تحصیلی،درگیری شناختی،درگیری انگیزشی، درگیری رفتاری و گویه های متناسب باآنها که ۴۵ گویه بود و از مبانی نظری ( مدل نظری لینن برینک و پینتریچ) استخراج شد و پس از اینکه با افراد صاحبنظر مصاحبه انجام شد به ۴۱گویه تقلیل یافت . و بعد براساس گویه ها عباراتی تنظیم و در یک مطالع مقدماتی پرسشنامه ای با ۳۸ گویه اجرا شد.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی پرسشنامه درگیری تحصیلی، از طریق روایی صوری و محتوایی به شیوه داوری تخصصی و از حیث انطباق با بنیان نظری آن توسط ۳ تن از متخصصان علوم تربیتی صورت گرفت .به این صورت که مولفه های درگیری تحصیلی از بنیان های نظری استخراج و برای هر مولفه عبارت هایی تنظیم گردیدند سپس با اجرای یک آزمون مقدماتی برای پرسشنامه درگیری تحصیلی به وسیله آزمون آلفای کرونباخ در نرم افزار spss پایایی کل پرسشنامه در مرحله مقدماتی با ۳۸ سوال دست آمد. همسانی درونی خرده مقیاس های درگیری شناختی ، درگیری رفتاری و درگیری انگیزشی مطلوب  می باشد. همچنین پایایی کل پرسشنامه در مرحله نهایی با ۳۸ سوال  بدست آمد .
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی )
مولفه:دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
نوع فایل:(word)
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD