پرسشنامه ذهن آگاهی کنتاکی

پرسشنامه ذهن آگاهی کنتاکی

دانلود پرسشنامه استاندارد ذهن آگاهی کنتاکی شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مقاله بیس،مولفه، تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه مهارت های ذهن آگاهی کنتاکی (KIMS) توسط بیر، اسمیت، و آلن در سال ۲۰۰۴ تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۳۹ ماده می‌باشد و برای اندازه‌گیری چهار مولفه ذهن‌آگاهی طراحی شده است که عبارتند از: مشاهده‌گری، توصیف بدون برچسب، عملکرد همراه با آگاهی (تمرکزگری) و پذیرش بدون قضاوت. فرم انگلیسی این مقیاس در آغاز دارای ۷۷ سوال بود که به ۳۹ گویه کاهش یافت. این پرسشنامه در یک طیف لیکرت پنج درجه‌ای از خیلی به ندرت تا اکثراً نمره‌گذاری می‌شود. ذهن‌آگاهی، به طور کلی به فرآیندهایی شناختی اطلاق می‌شود که طی آن‌ها فرد ذهن آگاه، تمرکز خود را روی تجربه احساسات و اتفاقاتی که در لحظه حال در خود یا اطرافش رخ می‌دهد، متمرکز می‌‌سازد. ذهن‌آگاهی را می‌توان در تقابل با حالاتی مانند اشتغال ذهنی با خاطرات، تخیلات، برنامه‌ها یا نگرانی و رفتار خودکار دانست که در آن، توجه بر چیز دیگری متمرکز است.

روایی و پایایی پرسشنامه

نتایج تحلیل روان سنجی بایر-۲۰۰۳ نشان داد که این پرسشنامه از همسانی درنی بالایی برخوردار است ضرایب آلفای کرونباخ خرده مقیاس های مشاهده گری،توصیف گری، تمرگز گری و پذیرش گری به ترتیب ۹۱%، ۸۴%، ۸۳% و ۸۷% است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی و خارجی )
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی )
مولفه:دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی:دارد
نوع فایل: word
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD