پرسشنامه رضایت شغلی مشتری ویژه مراجعان امور بانکی

پرسشنامه رضایت شغلی مشتری ویژه مراجعان امور بانکی

دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت شغلی مشتری ویژه مراجعان امور بانکی شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه با ۳۴ سؤال مخصوص بانک صادرات طراحی شد. این پرسشنامه ضمن سنجش رضایت مشتری، در کل چهار ملاک عمده رضایت به شرح زیر را می سنجد:

کارکنان بانک: این ملاک شامل همه خصوصیات کارکنان از جمله مهارت ها و دانش ، مسئولیت پذیری،
ارتباطات، تشریک مساعی با مشتریان و روابط دوستانه با آنهاست؛
دستاوردها: محصولات و خدمات متنوع بانک مانند تنوع خدمات، بازپرداخت وام ها و هزینه خدمات؛
خدمات: شامل ملاک نحوه ارائه خدمات در بانک به مشتریان از جمله زمان انتظار، میزان اطلاع رسانی درباره خدمات و موجودی بانک؛
دسترسی: شامل گستردگی شبکه بانکی، محل شعب و میزان نظم و آشفتگی در سیستم خدمات.

روایی و پایایی:
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند. (توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی و روایی: دارد (ایرانی)
نوع فایل: word
تعداد صفحات:۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 6

فرمت فایل: WORD