پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (بر اساس مدل لی و تورین)

پرسشنامه رضایت الکترونیک مشتریان (بر اساس مدل لی و تورین)

رضایت الکترونیک مشتریان

معرفی پرسشنامه

این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و هدف آن بررسی ابعاد مختلف رضایت الکترونیک مشتریان (سهولت دسترسی، امنیت، پشتیبانی، خدمات و بها) است.

تعداد سوال: ۲۰
تعداد بعد: ۴
روایی و پایایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات:  ۴
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD