دانلود پرسشنامه استاندارد رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی هابر و همکاران
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات تعمیرگاهی توسط Huber، Herrmann و Henneberg (2007) ساخته شده است که از ۲۰ گویه و ۵ خرده مقیاس ترتیب دادن قرار ملاقات تلفنی (۴ سوال)، تعمیرگاه (۴ سوال)، تعامل با مکانیک (۴ سوال)، پرداخت (۴ سوال) و تحویل گرفتن خودرو (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش رضایت مشتریان در مراکز تعمیرگاهی بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۷ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «خیلی مخالفم»، «کمی مخالفم»، «بی نظرم»، «کمی موافقم»، «خیلی موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۷، ۶، ۵، ۴، ۳، ۲ و ۱ در نظر گرفته می شود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است). هابر روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۸۵ ذکر کرده است.
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است