گزارش تخصصی تاثیر و اهمیت پوشش و وجهه ی معلم بر رفتار و روند یادگیری دانش آموزان

گزارش تخصصی تاثیر و اهمیت پوشش و وجهه ی معلم بر رفتار و روند یادگیری دانش آموزان

گزارش تخصصی تاثیر و اهمیت پوشش و وجهه ی معلم بر رفتار و روند یادگیری دانش آموزان

تاثیر رفتار معلم بر یادگیری دانش آموزان
چکیده
هدف از این نوشته دستورالعمل عجیب و غریبی ست که به مدارس ابلاغ شده است . از دوستان می خواهیم اگر در این زمینه می توانند کاری کنند ، آستین بالا زده و به مسئولین عزیز این گفته ها را حداقل گوشزد نمایند.استفاده معلمان از لباس‌های تکراری، ساده و رنگ‌های تیره موجب عدم توجه و ایجاد نارضایتی و بی حوصلگی دانش‌آموزان در کلاس می‌شود.

لیلا صالح‌آبادی، روانشناس در خصوص تأثیر رنگ و نوع پوشش معلمان بر تحصیل دانش‌آموزان اظهار داشت: در حال حاضر یکی از تکنیک‌های جذب دانش‌آموز، استفاده معلمان از پوشش طرحدار با رنگ‌های کرم، آبی، سفید و سبز است.این روانشناس با تأکید بر تأثیر پوشش‌های رنگی معلمان در ارتباطات گفتاری، دیداری و نوشتاری دانش‌آموزان، افزود: رنگ‌ها در روح و روان انسان‌ها اثری دارد که موجب تغییر رفتار می‌شود و رعایت این اصول در محیط مدرسه به تغییر و تحول اساسی در پیشرفت دانش‌آموزان می‌انجامد.

وی با بیان اینکه رنگ‌ها بخش میانی مغز را تحریک می‌کنند، عنوان کرد: رنگ پوشش معلم، فعالیت ذهن و هوش دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد و باید در نظر داشت فعال‌شدن هوش دانش‌آموز منجر به بروز خلاقیت، تلاش و کوشش فرد در یادگیری می‌شود.

نقش معلم در جذابیت کلاس

فهرست
چکیده: ۲
نشاط روحی دانش‌آموزان در گرو رنگ لباس معلم ۳
رنگ روشن لباس معلم و از بین بردن ترس دانش‌آموز ۳
مقدمه: ۴
نقش معلم در جذابیت کلاس از چند جنبه: ۵
آراستگی معلم ۱۴
نتیجه: ۱۵
پیشنهاد : ۱۶
منابع: ۱۷

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD