طرح درس زمین خانه ی خاکی ما علوم اول

طرح درس زمین خانه ی خاکی ما علوم اول

طرح درس زمین خانه ی خاکی ما علوم اول ابتدایی عنوان درس ۹ کتاب علوم تجربی پایه اول دبستان ” زمین ، خانه­ ی خاکی ما ” می باشد. در این درس دانش آموزان به ارزش خاک ، تفاوت خاک ها و استفاده های مختلف از آن آشنا می شوند.

در این قسمت ، جهت تدریس این درس دو طرح درس روزانه آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای ۷ صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۴ صفحه می باشد. در ابتدای این طرح درس ، مراحل مقدماتی ( از جمله اهداف جزئی ، اهداف رفتاری ، وسایل کمک آموزشی ، روش تدریس ، مدل کلاس ، برقراری ارتباط ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه ) بیان شده است.

پس از مرحله مقدماتی  ، نوبت به اجرای تدریس می باشد. توضیحات لازم جهت انجام تدریس به همراه فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند به طور کامل در طرح درس آورده شده است.

در پایان ، با کمک سوالاتی که در طرح درس موجود است ؛ ارزشیابی انجام داده و پس از جمع بندی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۳ صفحه می باشد. در این طرح درس هم مانند طرح درس اول ، توضیحات لازم برای قسمت های مختلف ( با شیوه نگارش متفاوت ) ذکر شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق ،  راهنما و روش تدریس این درس در ۵ صفحه ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 14

فرمت فایل: WORD