پرسشنامه انواع زورگویی در دانش آموزان از دیدگاه دبیران

پرسشنامه انواع زورگویی در دانش آموزان از دیدگاه دبیران

پرسشنامه استاندارد انواع زورگویی در دانش آموزان از دیدگاه دبیران

پرسشنامه انواع زورگویی در دانش آموزان از دیدگاه دبیران دارای 15 سوال بوده و هدف آن بررسی انواع زورگویی در دانش آموزان از دیدگاه دبیران (فیزیکی، کلامی، جنسی) است.

روایی و پایایی پرسشنامه

در پژوهش برزگر بفرویی و همکاران (1392) به منظور بررسی ارتباط مفهومی سؤال ها با موضوع پرسشنامه . و توانایی هر سؤال در اندازه گیری موضوع، همچنین مفهوم بودن شکل ظاهری . هر سؤال و همسانی سؤالها با متن اصلی، این پرسشنامه به انضمام متن اصلی . به سه تن از استادان گروه روان شناسی داده شد، تا پرسشنامه را در محورهای مذکور مورد ارزیابی قرار دهند.

بدین ترتیب، همسانی ترجمه فارسی با متن انگلیسی و روایی محتوایی پرسشنامه مذکور پس از اصلاحات جزئی . در متن برخی سؤالها توسط استادانِ ارزیاب مورد تأیید قرار گرفت. همچنین، جهت بررسی همسانی درونی عبارت های پرسشنامه در اندازه گیری شیوع زورگویی،. پایایی ابزار با استفاده از روش آلفای کرونباخ طی یک اجرای مقدماتی در نمونه ای از دبیران راهنمایی ( 120 نفر) محاسبه گردید. که این ضریب برای کل پرسشنامه 89/0 به دست آمد.

روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعداد گویه: 15
مقاله بیس: دارد (یک مقاله فارسی)
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 4
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD